February 9, 2010

Obsessive Overdrive



Obsessive Overdrive

Overdrive, sama hea, nagu Fulltone-i oma (Fulltone baasil tehtud)
  • 3 nuppu: Drive, Tone, Level
  • LP/HP lüliti (HP asend annab rohkem volüümi ja kesksagedust)
  • DC adapter või 9v patarei
  • Sinine LED
Lisapilt1 Lisapilt1 Lisapilt1 Lisapilt1 Lisapilt1
Lisapilt2 Lisapilt2 Lisapilt2 Lisapilt2 Lisapilt2
Lisapilt3 Lisapilt3 Lisapilt3 Lisapilt3 Lisapilt3


Lisapilt1 Lisapilt1
Lisapilt2 Lisapilt2
Lisapilt3 Lisapilt3

Hind: 125€



 

3 comments:

  1. Nime suhtes ma ei kahtlegi, et see hea on:D aga sisu, oi pekki, see sisu ei anna ära kiitagi:D väga mõnus sound. Kui ma hakkan võrdlema Fulltone OCD siis mingit soundi vahet on raske leida, vähemalt mul. Nii et igati kvaliteetne. Ja soodne.

    ReplyDelete
  2. Hoi! Väga hea on. Täpselt teeb seda mida lootsin - koos Mad Professoriga on võimalik veel karvasust laiendada, väga sheffe hääli saab kätte.

    ReplyDelete
  3. Niisiis,
    Suvi on poolel teel ja olen saanud statistikat koguda. Olen selle suve kontsertitel kasutanud võimu draivimiseks ebuprofenilt tellitud FullTone'i OCD koopiat.
    Pean ütlema, et ta ei ole alt vedanud. Varem oli probleemiks lahtiste cab'idega võimusest madala otsa kättesaamisega. Praegu on ausaltöeldes täiesti savi, mis võimuga mängid. (eelmine nv mängisin laivis lausa läbi bassi võimu). Funktsioneerib väga ilusasti igasuguse võimuga, kui võimu ka natuke kruttida. Väga äge on see, et kui pilli volüümi potekat veidi maha keerata, siis tõmbab kogu soundi ilusti puhtamaks ja saab mõnusa clean soundi.
    Tänud meistrile ja soovitan tema kätetööd teistelegi.
    Taavi

    ReplyDelete